Κάθε χρόνο η ίδια και η ίδια συζήτηση.
Κάθε νέα ταινία που πρωταγωνιστεί ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο αναζωπυρώνει ξανά την σπέκουλα για το αν είναι αυτή η ευκαιρία του για να πάρει το καταραμένο αγαλματάκι στο σπίτι του. Και μετά ας μην το ξαναπάρει ποτέ. Κάθε φορά τα κομμάτια του παζλ μοιάζουν ιδανικά ενωμένα, όμως στο τέλος ο Ντι Κάπριο μένει με… τη χαρά στο χέρι.
Στο Django ήταν ο Ταραντίνο και ο Κρίστοφερ Γουάλτζ, στο Λύκο της Γουόλ Στριτ ο Σκορτσέζε, στο Γκάτσμπι το όλο στόρι, στο Inception το τρομερό σενάριο. Όλες έμειναν στην υπόθεση και στην ελπίδα. Αυτή τη φορά είναι ο Ινιαρίτου, ο σκηνοθέτης που πήρε το Όσκαρ τον Φεβρουάριο με το Birdman, που επέλεξε να σκηνοθετήσει πάλι με έναν ιδιαίτερο τρόπο το Revenant.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του toratora.gr, πρόκειται για την ιστορία ενός εμπόρου γούνας στον Καναδά του 19ου αιώνα που τον ληστεύουν και τον πυροβολούν. Οι ληστές νομίζουν ότι πέθανε. Εκείνος καταφέρνει να ζήσει και ψάχνει την εκδίκηση. Δεν θα την πάρει μόνο του. Χρειάζεται στρατό. Στο πλάι του θα βρεθεί και ο πάντα χρήσιμος σε περιπτώσεις εκδίκησης και ξύλου, Τομ Χάρντι.
Χρήζει ιδιαίτερης μνείας ο τρόπος που έγιναν τα γυρίσματα, μιας και ο Ινιάριτου με την παραγωγή επέλεξαν περιοχές δυσπρόσιτες και με καιρικές συνθήκες που χρειάζονται μεγάλη αντοχή για να αντέξεις, αφού το Καλγκάρι έχει σχεδόν πάντα χιόνι. Επιπλέον ο Ινιάριτου ήθελε να γυρίσει την ταινία με φυσικό φωτισμό οπότε αυτό δεν επέτρεπε να γυριστούν σκηνές παρά μόνο με την σεναριακά χρονολογική τους σειρά.
Πριν λίγους μήνες είχε δηλώσει στο Entertainment Weekly: «Δεν θα τελειώσουμε μέχρι τον Μάιο, γυρίζουμε πολύ λίγες ώρες. Έτσι σχεδιάστηκε η παραγωγή. Το ήθελα για να δημιουργήσει ένταση στις στιγμές αυτές, αλλά και εξαιτίας του κλίματος. Γυρίζουμε σε τόσο απομακρυσμένες περιοχές που μέχρι να φτάσουμε και έπειτα να πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής έχουμε ξοδέψει το 40% της παραγωγής.
Αλλά οι τοποθεσίες είναι τόσο όμορφες και δυνατές, μοιάζουν σαν να μην τις έχει αγγίξει άνθρωπος, και αυτό χρειαζόμουν. Το φως είναι πολύ περιορισμένο τον χειμώνα και δεν χρησιμοποιούμε φώτα, πέρα από το φυσικό φως. Κάθε μία σκηνή είναι τόσο δύσκολη – συναισθηματικά, τεχνικά. Έμπλεξα πάλι, αλλά προσπαθώ για το καλύτερο».
Το πρώτο trailer του Revenant μας βάζει στο κλίμα μιας γουεστερνικής αναζήτησης, με το σκηνικό και τον μουσάτο Ντι Κάπριο να θυμίζουν λίγο Βίκινγκς.