Η τηλεκίνηση, η οποία ορίζεται ως η ψυχική ικανότητα που επιτρέπει σε κάποιον να επηρεάσει ένα φυσικό σύστημα χωρίς φυσική αλληλεπίδραση, ζει σε μεγάλο βαθμό στον κόσμο της επιστημονικής φαντασίας. Ωστόσο, όπως βλέπουμε ξανά και ξανά, η τεχνολογία βοηθά να μεταφέρουμε ό, τι βλέπουμε στη μεγάλη οθόνη στον πραγματικό κόσμο.
Το πιο πρόσφατο παράδειγμα προέρχεται από μηχανικό της Microsoft Mike Taulty. Παρακολουθήστε στο video πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χειρονομίες για να μετακινήσετε μια μπάλα γύρω από ένα δωμάτιο, χωρίς ποτέ να την αγγίξετε (το καλό κομμάτι ξεκινά στις 1:45)!
Η μπάλα στο video λέγεται Sphero. Το ρομποτικό αυτό παιχνίδι ελέγχεται από ένα smartphone ή tablet μέσω Bluetooth. Η τελευταία έκδοση είναι η Sphero Ollie (παλαιότερα γνωστή ως Sphero 2Β).
Είστε πιθανώς πιο εξοικειωμένοι με το Kinect της Microsoft, του ανιχνευτή κίνησης για το Xbox και τα Windows, αν και αξίζει να σημειωθεί ότι το Kinect SDK 2.0 κυκλοφόρησε πρόσφατα. Το νέο κιτ ανάπτυξης λογισμικού (SDK) ουσιαστικά επιτρέπει σε οποιονδήποτε να χρησιμοποιήσει τη δεύτερη γενιά του Kinect (η οποία ξεκίνησε με το Xbox One) με τον υπολογιστή μέσω Windows.
Οι μηχανικοί το χρησιμοποίησαν για την κατασκευή ενός app για το Kinect που τρέχει σε φορητό υπολογιστή και διασυνδέεται μέσω bluetooth με το Sphero. Αντί να χρησιμοποιείται ως είσοδος κάποια οθόνη αφής, mouse ή πληκτρολόγιο, οι μηχανικοί της Microsoft χρησιμοποίησαν τη θέση των χεριών τους σε σχέση με το σώμα τους ως είσοδο.
Δείτε πώς μπορείτε να το κάνετε κι εσείς στο http://mtaulty.com/CommunityServer/blogs/mike_taultys_blog/archive/2014/09/10/playing-with-kinect-for-windows-v2-and-sphero-from-a-windows-8-1-store-app.aspx