Οι νέες κινηματογραφικές ταινίες της εβδομάδας

Μια ημέρα μετά την Εθνική μας Επέτειο -και αργία για τους περισσότερους- όλοι οι δρόμοι μάς οδηγούν στις σκοτεινές αίθουσες όπου επτά νέες ταινίες κάνουν την επίσημη πρώτη τους στη μεγάλη οθόνη. Μεταξύ αυτών ξεχωρίζουμε και δυο ελληνικές ταινίες που αξίζουν την προσοχή μας.

Χωρίς Διέξοδο
Το γεμάτο ένταση θρίλερ Χωρίς Διέξοδο (No Escape)  διηγείται την ιστορία ενός αμερικανού επιχειρηματία (Όουεν Ουίλσον), ο οποίος μετακομίζει με την οικογένειά του στη Νοτιοανατολική Ασία. Οι εξεγέρσεις που ξεσπούν λόγω της πολιτικής αστάθειας της περιοχής, τον αναγκάζουν να αναζητήσει εσπευσμένα ασφαλές καταφύγιο για εκείνον και την οικογένειά του, καθώς η πόλη δέχεται βίαιες επιθέσεις από αντάρτες. Η ταινία φέρει τη σκηνοθετική υπογραφή του Τζον Έρικ Ντόουντλ, σε σενάριο του ιδίου και του αδελφού του, Ντρου. Στην ταινία πρωταγωνιστούν επίσης οι Πιρς Μπρόσναν και Λέικ Μπελ.

Forget Me Not
Η νέα επίκαιρη ταινία του Γιάννη Φάγκρα (Πες στη μορφίνη ακόμα την ψάχνω, 2001, Βραβείο ΠΕΕΚ Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης) είναι ένα road movie στις θάλασσες της Αλάσκας, από το Βόρειο Ειρηνικό έως τον Βερίγγειο Πορθμό. Είναι ακόμα η αποτύπωση της μοναξιάς και της περιπλάνησης ενός ξενιτεμένου ανθρώπου σε μια άγρια γη και η δύναμη της αγάπης που μπορεί να φτάσει στην άλλη άκρη του κόσμου. Ο λήθαργος της Νέας Ορλεάνης ταράζεται όταν ο Άλεξ παίρνει ένα μήνυμα από την Δάφνη, την αγαπημένη του στην Ελλάδα. Καθώς η επιθυμία του να επιστρέψει ξυπνάει, η ευκαιρία να κερδίσει πολλά χρήματα εμφανίζεται με τη μορφή μιας μυστήριας καταδυτικής δουλειάς στο Βερίγγειο πορθμό. Ο Άλεξ υπόσχεται να επιστρέψει μετά την αποστολή αλλά η Δάφνη δεν περιμένει πια. Φεύγει για την Αλάσκα και φτάνει στο Χόμερ καθώς ο Άλεξ σαλπάρει. Ενώ ο Άλεξ ταξιδεύει στη θάλασσα η Δάφνη προσπαθεί να τον εντοπίσει με τη βοήθεια ενός τοπικού πιλότου πετώντας σε μια παράλληλη πορεία.

45 χρόνια
Τα 45 Χρόνια είναι μια νέα οπτική στις σχέσεις, το γήρας, τη συγχώρεση και τη ζήλια απο ένα σκηνοθέτη με μοναδική ματιά στο θέμα των σχέσεων. Η Κέιτ και ο Τζεφ είναι παντρεμένοι 45 χρόνια, κι ενώ ετοιμάζουν το πάρτι για την επέτειο τους, λαμβάνουν ένα γράμμα που θα ταράξει τις ζωές τους. Το γράμμα έρχεται από την Ελβετία κι αναφέρει ότι βρέθηκε το πτώμα της Κάτια- της πρώτης αγάπης του Τζεφ. Η Κάτια είχε χαθεί όταν είχε πάει μαζί με το Τζεφ για αναρρίχηση το 1962. Ο Τζεφ λέει στην Κέιτ ότι τον ενημέρωσαν ως τον άμεσο συγγενή γιατί προσποιούνταν ότι ήταν παντρεμένοι. Οι ετοιμασίες για την επέτειο συνεχίζονται, αλλά η απασχόληση του Τζεφ με τα νέα που έμαθε ταράζει την Κέιτ. Ξεκίναει και πάλι το κάπνισμα, νοσταλγεί συνεχώς τις στιγμές που είχε μαζί της, ψάχνει παλιές φωτογραφίες τους, λέει στην Κέιτ ότι θα την είχε παντρευτεί αν δεν είχε χαθεί. Όσο πλησιάζει ο εορτασμός της αγάπης τους, βυθίζονται όλο και περισσότερο στο παρελθόν, αφήνοντας αμφιβολίες για το μέλλον τους.

Oι Επίλεκτοι
Ο Ζαν Ρενό ως επικεφαλής μια επίλεκτης ομάδας αστυνόμων. Ο Σερζ είναι ένας θρύλος στις αστυνομικές δυνάμεις. Περιβάλλεται από μια ομάδα νεοσύλλεκτων με αντισυμβατικές μεθόδους. Είτε χρησιμοποιούν ρόπαλα του μπέιζμπολ είτε ξεχνάνε τους κανονισμούς, το ζήτημα είναι ότι φέρνουν πάντα αποτελέσματα. Μία σειρά από ληστείες και πράξεις πρωτοφανούς βίας θα τους κάνουν να αναρωτηθούν αν οι μέθοδοι τους είναι αρκετές για να σταματήσουν αυτούς τους μακιαβελικούς δολοφόνους.


Μαριονέτες
Ο Παντελής Καλατζής, μας παρουσιάζει την πρώτη του μεγάλου μήκους σκηνοθετική δουλειά με τίτλο Μαριονέτες. Πρόκειται για μια περιπέτεια αγωνίας και μυστηρίου με ήρωα έναν νεαρό άνδρα που ερευνώντας τη δολοφονία του καλύτερού του φίλου θα βρεθεί αντιμέτωπος με μια μυστική αδελφότητα σε μια σκοτεινή, γεμάτη πειρασμούς Αθήνα. Στην ταινία πρωταγωνιστεί μια πλειάδα γνωστών, ελλήνων ηθοποιών. Η άγρια δολοφονία του αδελφικού φίλου και πρώην συνεργάτη του Στέργιου, ανατρέπει τη ζωή του ενώ ο ίδιος γίνεται ο επόμενος στόχος. Ψάχνοντας απαντήσεις, επιστρέφει στην Αθήνα, όπου κατά περίεργο τρόπο πολλοί τον βοηθούν στην αναζήτησή του. Είναι όμως τα στοιχεία που συλλέγει πραγματικά ή μια καλοστημένη παγίδα; Σύντομα ανακαλύπτει πως ο θάνατος του φίλου του συνδέεται με μια κοινή δημοσιογραφική τους έρευνα από το παρελθόν. Θα βρει τη Νικολέτα, μια νεαρή ζωγράφο και κοπέλα του Στέργιου, που του δίνει νέα δεδομένα για την υπόθεση και μαζί αναζητούν τη λύση του μυστηρίου. Αντιμέτωποι με ένα καλά κρυμμένο μυστικό, θα πρέπει να αποφασίσουν αν θα φύγουν μακριά ή αν θα γίνουν «μαριονέτες» στα χέρια ενός πανίσχυρου συστήματος.

Ο Τελευταίος Κυνηγός Μαγισσών
Στην εντυπωσιακή περιπέτεια φαντασίας, ο Βιν Ντίζελ είναι ο μόνος που μπορεί να σώσει την ανθρωπότητα στην πιο επική μάχη που έχει δώσει ποτέ. Ο σύγχρονος κόσμος έχει πολλά μυστικά, αλλά το πιο εντυπωσιακό όλων είναι το ότι οι Μάγισσες, μοχθηρά υπερφυσικά πλάσματα που θέλουν να εξαπολύσουν τον Μαύρο Θάνατο στον κόσμο και να αφανίσουν ολόκληρη την ανθρωπότητα, ζουν ανάμεσά μας. Στρατιές κυνηγών μαγισσών, από την άλλη, πολεμούν τον αφύσικο αυτό εχθρό εδώ και αιώνες σε όλες τις γωνιές του κόσμου. Ανάμεσά τους ξεχωρίζει ο Κόλντερ, ένας γενναίος πολεμιστής που κατάφερε να εξοντώσει την παντοδύναμη Βασίλισσα των Μαγισσών και να καταστρέψει τους ακολούθους της. Μόνο που τη στιγμή πριν το θάνατό της, η Βασίλισσα πρόλαβε να καταραστεί τον Κόλντερ με αθανασία, χωρίζοντάς τον για πάντα από την πολυαγαπημένη γυναίκα και την κόρη του στη μετά θάνατον ζωή. Σήμερα, ο Κόλντερ είναι ο μόνος που απομένει από τους κυνηγούς μαγισσών και έχει περάσει αιώνες κυνηγώντας μεμονωμένες μάγισσες. Όμως, αυτό που δεν γνωρίζει είναι ότι η Βασίλισσα έχει αναστηθεί και ζητά εκδίκηση, κάτι που θα οδηγήσει σε μια επική μάχη, απόλυτα κρίσιμη για την επιβίωση και την εξέλιξη του ανθρώπινου είδους.


Το Δικαστήριο
Το πολυβραβευμένο ντεμπούτο του Ινδού Τσαϊτάνια Ταμάν. Ένας ηλικιωμένος τραγουδοποιός συλλαμβάνεται κατηγορούμενος ότι με ένα επαναστατικό του τραγούδι προκάλεσε την αυτοκτονία ενός εργάτη του αποχετευτικού δικτύου που πέθανε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες. Η υπόθεση εκδικάζεται σε μια αίθουσα δικαστηρίου όπου κρίνονται οι ελπίδες και τα όνειρα απλών ανθρώπων. Παράλληλα με τη δράση στο δικαστήριο, ο σκηνοθέτης παρακολουθεί και την καθημερινότητα του δικαστή και των δικηγόρων έξω από αυτό, συνθέτοντας ένα πορτρέτο της σύγχρονης Ινδίας, που σε πολλά θυμίζει και τη δική μας κοινωνία.

Πηγή: in.gr