Μια εβδομάδα διήρκεσε το εκπαιδευτικό συμπόσιο που οργάνωσε η διεθνής φαρμακευτική και χημική εταιρεία Merck αποκλειστικά για τα πενήντα κορυφαία –και τα πλέον υποσχόμενα– στελέχη της, προκειμένου να ενισχύσει περαιτέρω τις δεξιότητες και τα ηγετικά ταλέντα τους – για τα οποία άλλωστε είχαν ήδη διακριθεί. Ο περισσότερος χρόνος δαπανήθηκε σε ενημερώσεις για τις νέες τεχνολογίες, παρουσίαση και ανάλυση επιτυχημένων case studies και με τα θέματα της γνωστής ατζέντας τέτοιων εκπαιδευτικών συναντήσεων.
της Χριστίνας Δαμουλιανου
Εως ότου… τη σκυτάλη του συμποσίου –δηλαδή την μπαγκέτα– πήρε κυριολεκτικά στα χέρια του ο Βόλφγκανγκ Χέινζελ, διευθυντής της «Ορχήστρας Merck» και η αίθουσα πλημμύρισε με τη δυναμική μουσική του Μέντελσον. Ηταν ένα συγκεκριμένο δυναμικό έργο του μεγάλου μουσουργού, το οποίο ο ίδιος ο μαέστρος είχε επιλέξει προκειμένου τα στελέχη της εταιρείας ως ακροατές να παρακολουθήσουν την πρόβα της ορχήστρας, για τον λόγο ότι «όχι μόνο δίνει έμπνευση σε κάθε ακροατή, αλλά και γιατί ο διευθυντής της ορχήστρας απεικονίζει το πώς η ηγεσία μιας εταιρείας μπορεί όχι μόνο να διευθύνει αλλά και να εμπνέει τα στελέχη της».
Αυτή την αποκάλυψη που έκανε η Merck, ότι δηλαδή η παρακολούθηση της πρόβας που κάνει μια ορχήστρα προσφέρει ένα ανεκτίμητης αξίας μάθημα ως παράδειγμα αποτελεσματικού εταιρικού μάνατζμεντ, την επεσήμανε και τη δημοσιοποίησε το Πανεπιστήμιο Insead (http://knowledge.instead.edu/). «Ο διευθυντής μιας συμφωνικής ορχήστρας έχει και άλλες πολλές μυστικές ιδιότητες, έστω και αν για την πλειονότητα του κοινού, ο «μαέστρος» μοιάζει να είναι ένας αυταρχικός ηγέτης που από το βάθρο του διατάσσει τα μέλη της ορχήστρας του», σχολιάζει ο Τζον Τσιλιντζέριαν, καθηγητής Οργανωσιακής Συμπεριφοράς.
Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Διαβάστε τη συνέχεια:
http://www.kathimerini.gr/792237/article/oikonomia/epixeirhseis/ma8hmata-hgesias-apo-ton-mentelson