Νεογέννητο βρέφος εντοπίστηκε νεκρό σε οικισμό στην Ξάνθη, σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδόθηκαν από την ΕΡΤ.
Κατά τις πρώτες πληροφορίες, το βρέφος βρέθηκε σε εγκαταλελειμμένο σπίτι στην περιοχή, ενώ το Τμήμα Δίωξης Εγκλημάτων προχώρησε στη σύλληψη της μητέρας.
Η νεκροψία-νεκροτομή που αναμένεται να διενεργηθεί θα διευκρινίσει τα αίτια θανάτου, καθώς και το εάν το βρέφος γεννήθηκε νεκρό ή εάν προηγήθηκε κάποιο γεγονός μετά τη γέννησή του.

