Στο περιθώριο του Φόρουμ των Δελφών, οι ομιλητές, πέραν των υποχρεώσεών τους, δεν παρέλειψαν να κάνουν μια βόλτα και από τα όμορφα ταβερνάκια της περιοχής.
Σε ένα από αυτά βρέθηκε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης, η εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Αλεξάνδρα Σδούκου, ο -για μόλις έναν μήνα το 2021- κυβερνητικός εκπρόσωπος Χρήστος Ταραντίλης και ο γ.γ. Επικοινωνίας και Ενημέρωσης, Δημήτριος Κιρμικίρογλου. Οι θαμώνες περνούσαν από το τραπέζι για να τους χαιρετήσουν και η ατμόσφαιρα μεταξύ τους έδειχνε ιδιαίτερα ευχάριστη.
Δημοσιεύτηκε στο ένθετο Secret των Παραπολιτικών

