Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών στον Πειραιά – 30 χρόνια από τον θάνατο του Άστορ Πιατσόλα
Αυτό που συνδέει τα έργα της συναυλίας, πέραν της υψηλής τους ποιότητας και της σαγηνευτικής τους ομορφιάς είναι το πνεύμα της νεότητας, κυριολεκτικά και μεταφορικά: ο Μπετόβεν και ο Πιατσόλα, παρά τις τεράστιες διαφορές του ύφους τους, έφεραν με ασυμβίβαστη νεανική ορμή την επανάσταση στη μουσική του τόπου και της εποχής τους. Ο Μάλερ και ο Ραβέλ σκύβουν και εμπνέονται από τον νεανικό κόσμο των παιδιών, από την ανόθευτη εκείνη ματιά, που ατενίζει τον κόσμο μέσα από το πρίσμα της τρυφερότητας και της αθωότητας.
“Οι δύο σολίστες στο έργο του Πιατσόλα, το μπαντονεόν και η κιθάρα, καλούνται να έχουν τέλειο συντονισμό και να αποδώσουν το χορευτικό σφρίγος και τη ζωντάνια που απαιτεί το συγκεκριμένο κοντσέρτο. Το σημαντικότερο είναι το ύφος του έργου, το γεγονός δηλαδή πως πρόκειται για τάνγκο, για έναν αργεντίνικο χορό, στον οποίο η καλλιτεχνική ιδιοφυΐα του Πιατσόλα συμπυκνώνει τις απαιτήσεις του διπλού κοντσέρτου και το κάνει να ηχεί ισότιμα με τα έργα που κατατάσσονται στη συμφωνική μουσική”, λέει ο ραγδαία ανερχόμενος κιθαρίστας Ηλίας Μαστοράκης, σολίστ της συναυλίας Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών στον Πειραιά.
Μαζί με τον καταξιωμένο μουσικό Χρήστο Ζερμπίνο θα ερμηνεύσει στις 11 Απριλίου το Διπλό κοντσέρτο για μπαντονεόν, κιθάρα και έγχορδα “Φόρος Τιμής στη Λιέγη” του πρωτοπόρου Άστορ Πιατσόλα.
Δείτε περισσότερα εδώ