Μετά την Κιμ Καρντάσιαν, τη Ριάνα και την Ντέμι Μουρ, τη σκυτάλη της γυμνής φωτογράφισης παίρνει η Μαριόν Κοτιγιάρ. Η γαλλίδα ηθοποιός, με περισσότερη συστολή αλλά και φινέτσα από τις υπόλοιπες κυρίες της βιομηχανίας του θεάματος, συνέχισε το γαϊτανάκι που επιβάλλει το γδύσιμο μπροστά στις κάμερες ποζάροντας όπως τη γέννησε η μαμά της πριν από 39 χρόνια.
Το αποτέλεσμα της καλλιτεχνικής φωτογράφισης, που επιμελήθηκε ο Ελιοτ Μπλις, δημοσιεύτηκε στο νέο τεύχος του ρωσικού περιοδικού «SNC».
Φορώντας ένα ζευγάρι ψηλοτάκουνα παπούτσια, ένα κολιέ στον λαιμό και φυσικά το άρωμά της, η Κοτιγιάρ στήθηκε στην κάμερα. Φρόντισε ωστόσο να κρύψει το στήθος της τοποθετώντας τα χέρια της γύρω του, ενώ η πλάγια στάση του σώματός της δεν επέτρεψε να φανεί τίποτα περισσότερο από τη γυμνή της σάρκα. Η ηθοποιός δείχνει άνετη μπροστά στον φακό και όχι τυχαία. Στο παρελθόν δεν είναι λίγες οι φορές που συνεργάστηκε με τον εν λόγω φωτογράφο.
Ο Μπλις την έχει απαθανατίσει ξανά εν δράσει σε συναυλίες της με το μουσικό γκρουπ Yodelice του οποίου είναι τραγουδίστρια. Το 2008 σε ένα αφιέρωμα του αμερικανικού περιοδικού «Vanity Fair» στον Χίτσοκ, η γαλλίδα φωτογραφίστηκε σαν άλλη Μάριον Κρέιν, ρόλο που ενσάρκωσε η Τζάνετ Λι, το 1960, στο «Ψυχώ» του μεγάλου σκηνοθέτη. Κοινώς, στο μπάνιο της να απολαμβάνει την πίεση του νερού στο γυμνό κορμί της μέχρι να δεχτεί τη δολοφονική επίθεση μιας ηλικιωμένης γυναίκας.
Διαβάστε περισσότερα στο: