Τη δική της άποψη εκφράζει η Έλενα Ακρίτα σε σχέση με τις καταγγελίες για κακοποιητική συμπεριφορά από τον Γιώργου Κιμούλη σε βάρος συναδέλφων του, μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Facebook.
Η ανάρτησή της ξεκινάει με τη φράση «Όταν ένας άνθρωπος τσακώνεται με τον Κιμούλη έχει δίκιο ο άνθρωπος», ξεκαθαρίζοντας αρχικά ότι «ο Κιμούλης είναι ένας καλός ηθοποιός», αλλά όπως επισημαίνει «το ταλέντο δεν νομιμοποιεί κανέναν να επιτίθεται λεκτικά ή σωματικά σε συνάδελφό του».
«Γι’ αυτό», όπως τονίζει η ίδια, «κάποτε το απόστημα πρέπει να σπάσει. Και στο θέατρο, αλλά και στην δημοσιογραφία όταν με το καλό, ανοίξουν κι εκεί τα στόματα».
Αναλυτικά η ανάρτηση της Έλενας Ακρίτα:
«Παλιά λέγαμε το κλασικό “Όταν ένας άνθρωπος τσακώνεται με τον Κιμούλη έχει δίκιο ο άνθρωπος”.
Ο Κιμούλης είναι ένας καλός ηθοποιός. Ενίοτε και εξαιρετικός, όταν η μανιέρα του δεν τον οδηγεί σε ασφαλείς ατραπούς. Έχω συγκλονιστεί σε παράσταση του – στον Βασιλιά Λιρ συγκεκριμένα.
Το ταλέντο όμως δεν νομιμοποιεί κανέναν να επιτίθεται λεκτικά ή σωματικά σε συνάδελφό του. Ο Κιμούλης χτες στο δελτίο του Mega δήλωσε ότι δεν θα δεχτεί την συγγνώμη της κυρίας Δούκα: μια συγγνώμη που έτσι κι αλλιώς δεν επρόκειτο να τού ζητηθεί ποτέ. Συνεπώς, η καταγγελία παίρνει τον δρόμο της Δικαιοσύνης με μάρτυρες που θα καταθέσουν, όταν έρθει η ώρα. Και τότε θα λάμψει η αλήθεια. Γιατί θα λάμψει.
(Κι άλλος μέγας σκηνοθέτης που δεν είναι στη ζωή, τσιμπούσε την συνάδελφο του επί σκηνής με τέτοιο μένος που η γυναίκα πήγε κλαίγοντας σε εφημερίδα και το κατήγγειλε.)
Στο θέατρο υπάρχουν άνθρωποι με μεγάλη δύναμη που γκρεμίζουν καριέρες στο πεντάλεπτο
Ένα τελευταίο γενικότερο σχόλιο που απαντάει στο ‘γιατί το θύμα το θυμήθηκε τώρα’. Ο λόγος είναι πως στο θέατρο υπήρχαν και υπάρχουν άνθρωποι με μεγάλη δύναμη που γκρεμίζουν καριέρες στο πεντάλεπτο κάνοντας απλώς δυο τρία τηλεφωνήματα.
Μιλάμε για ταλέντα που καταστράφηκαν μεταξύ τυρού και αχλαδιού σε μεταμεσονύκτια στέκια θιασαρχών κι επιχειρηματιών. Υπήρχε θυμάμαι σπουδαία ηθοποιός που έφτασε να παίζει πόκερ για να ζήσει την οικογένεια της – κι όλα αυτά γιατί το κύκλωμα τής είχε κλείσει όλες τις πόρτες.
Κάποτε το απόστημα πρέπει να σπάσει
Ξέρετε πόσοι μέτριοι ηθοποιοί είχαν δουλειά χειμώνα καλοκαίρι μόνο και μόνο γιατί τα ‘πήγαιναν καλά με όλους; Κι ενίοτε έκαναν και θελήματα θιασαρχών;
Γι’ αυτό κάποτε το απόστημα πρέπει να σπάσει. Και στο θέατρο, αλλά και στην δημοσιογραφία όταν με το καλό, ανοίξουν κι εκεί τα στόματα».